tisdag 4 december 2012

Frågestund via Skype!

Idag är jag hemma pga sjukt barn. Det började med lite smskontakt med en ambitiös elev sedan slutade dagen med Skype med 7D. Ett smidigt sätt att vara där utan att vara där. Eftersom att både 7D har prov på torsdag (matte) och 8B1 (kemiprov) så tänker jag testa att vara tillgänglig på Skype kvällen innan ett prov. Under förutsättning att inget oväntat händer så kommer jag att försöka att vara inloggad runt 17-19. Min treåring brukar skypa, så  henne får ni nog leva med i bild också (i mitt knä).

Mitt användarnamn som ni kan ringa upp är "eva.bjerding". Har ni inte skype och tänker skaffa så försök då att ta ett seriöst namn som har någon koppling till ert verkliga namn. Skype skaffar ni gratis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.